نوشته شده توسط : niknam

هتل قائم کیش

 

اگر مسافران تور کیش به دنبال هتلی خوب و با کیفیت و ارزان قیمت هستند هتل قائم کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش که در مرکز جزیره زیبای کیش روبروی بازار زیتون با دو ساختمان قدیمی و نوساز و با 80 اتاق و 240 تخت بنا شده است . هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران مشترک بهره می برند. این هتل برای گردشگران تور کیش که قصد خرید دارند بسیار مناسب می باشد زیرا که از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار عالی به دریا و بازار ها دارد.

جهت اطلاع از قیمت و رزرو از تور کیش با ما تماس حاصل نمایید.

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره بسیار با کیفیت کیش می باشد.به علت دور بودن هتل از مراکز خرید هتل برای گردشگران تور کیش که قصد خرید را دارند سرویس هایی تا بازار برای رفاه حال گردشگران تور کیش قرار داده است.از مزیت هایی ایتن هتل می توان به تمیزی اتاق ها و کارکنان دلسوز و مجرب این هتل و نزدیکی به برخی از جاذبه های گردشگری همچون پارک آهوان کیش اشاره کرد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

این هتل خدماتی همچون لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی لذیذ و با کیفیت ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و... در اختیار میمانان تور کیش خود قرار می دهد.

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو قدیم ) در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این هتل انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور ساخته شده است. این هتل به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسبش یکی از انتخاب های خوب برای تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش :

هتل شایلی کیش دارای امکاناتی نظیر: رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع مختلفی از نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و کار آزموده آماده پذیرایی به میهمانان تور کیش می باشند.

 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش از لحاظ کیفیت و قیمت از جمله هتل های 3 ستاره خوب تور کیش می باشد که هوداران خاص خود را دارد،هتل در موقعیت عالی و مناسب با دسترسی راحت و اسان به مرکزهای خرید و گردشگری کیش مانند بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از امکانات تفریحی متنوع شامل: جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، پاراسل، غواصی، دوچرخه سواری و بولینگ و...) می باشد . هتل جام جم از جمله پرطرفدار ترین هتل های کیش با کادر و مجرب ومهمان نواز در تمامی طول شبانه روز اماده پذیرایی از گردشگران تور کیش اعم از گردشگر داخلی ویا خارجی می باشند.





:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: